Energicenter Kävlinge
 

Nytt gruppträningsschema från och med v.37!


Vad innebär våra gruppträningspass?

Powerpump - Träning med skivstång och vikter.
Core -  Fokus på bålmuskulatur med användning av olika redskap.
Indoor cykel - Intervallträning på cykel.
Kettlebell - Cirkelpass med endast kettlebells, teknik och styrka.
Senior - Cirkelträning för 60+ med fokus på rörlighet och styrka.
HIIT - High Intensive Interval Training. Hög puls och många intervaller. Kondition och styrka i ett.
PT-pass - Oftast stationsbaserat men väldigt varierat. En personlig tränare som skriker och gormar.
TRX yoga flow - Flexibilitet, rörlighet och styrka i TRX, samtidigt som vi fokuserar på andning och lugn.
TRX - Styrketräning och kondition med TRX - suspension training och sidostationer.
MRL - Fokus på mage, rumpa och lår i en härlig brännande kombination.
X-fit - Blandad träning med stång, kettlebell och vikter - svettigt värre.
Toughest 2018 - Fokus på att tillsammans i lag delta i Toughest 5e maj 2018. Blandad förberedande träning.
The Biggest Challenge - Stängd för de som är med i gruppen The Biggest Challenge, viktminskning och träning i grupp.
Procedos 3D - Styrka och rörlighet på platform 9-mattor i alla olika riktningar.
StepOne - Stängd för de som är med i gruppen StepOne, individuell träning i grupp - PT smallgroup med träning och föreläsningar.